صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
زلزله‌ای به بزرگی 6.8 درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر روز چهارشنبه بخش شمالی قطب جنوب را لرزاند.
به گزارش بولتن نیوز، مرکز این زمین‌ لرزه در 61 کیلومتری جزیره ویسوکی و در عمق 10 کیلومتری زمین بود.
منبع: جام جم آنلاین
برچسب ها: قطب جنوب ، زلزله ، امواج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :