صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
به رفتار طرف ایرانی اعتراض کردیم
عبدالباسط محمد، مدیر تیم فوتبال باشگاه الوحده امارات از هواداران پرسپولیس در بازی هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا به شدت انتقاد کرد.
گروه ورزشی: عبدالباسط محمد گفت: تیم الوحده امارات پیش از بازی و در زمان رویارویی با پرسپولیس دچار رنج‌های بسیاری شد. ما با شرایط استثنایی وارد این بازی شدیم. ابتدا هواپیمای مسیر ابوظبی به تهران دچار نقض فنی شد و اعضای تیم 9 ساعت در انتظار بودند. این اتفاق فرصت استراحت را از ما گرفت و بازیکنان و کادر فنی پس از رسیدن به تهران راهی ورزشگاه آزادی تهران شدند تا تمرین کنند.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، مدیر تیم الوحده امارات در ادامه با انتقاد از هواداران پرسپولیس گفت: ما به اتفاق‌هایی که در طول بازی علیه الوحده از سوی هواداران رقیب (پرسپولیس) رخ داد اعتراض کردیم. آنها از همان آغاز تا پایان بازی و بدون وقفه به سوی نیمکت تیم الوحده سنگ و سکه پرتاب می‌کردند!

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و الوحده امارات دوشنبه شب گذشته با پیروزی قاطع 4 بر 2 شاگردان برانکو پایان یافت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :