صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
سرمربی آرسنال از برتری تیمش مقابل منچستریونایتد نهایت لذت را برده است.
به گزارش بولتن نیوز، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برتری 2 بر صفر تیمش مقابل منچستریونایتد در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس را حاصل بازی برتر شاگردانش دانست.

 او اظهار داشت: این پیروزی نتیجه  صبر و حوصله ما  بود. در نیمه اول کمی عصبی بازی کردیم اما در 45 دقیقه دوم موفق شدیم 2 گل به ثمر برسانیم و یک نمایش خوب  رقم بزنیم. این بازی نبرد آرسنال و منچستریونایتد بود، نه جدال بین من و مورینیو.

 ونگر درباره شرایط تیمش اظهار داشت: از نظر دفاعی بازی خوبی ارائه دادیم. اگرچه گل اول ما با خوش شانسی به ثمر رسید اما گل دوم به زیبایی ثبت شد. روی کاغذ هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را داریم. البته به کمک سایر تیم‌ها هم نیازمندیم. بهترین کمک به خودمان پیروزی در دیدارهای آتی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :