صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
سرمربی لیورپول تساوی تیمش را حاصل یک بدشانسی بزرگ دانست.
به گزارش بولتن نیوز، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از تساوی بدون گل ناامیدکننده‌ تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از بدشانسی قرمزها حرف زد.

 او گفت: بازی سختی داشتیم  چون مجبور بودیم  مقابل تیمی بازی کنیم که با 10 نفر دفاع می‌کرد. ما فرصت‌هایی داشتیم اما در چنین دیدارهایی باید کمی خوش شانس باشیم. البته در بعضی از دقایق هم باید نمایش بهتری ارائه می‌کردیم.

او در ادامه افزود:در حال حاضر ما 70 امتیاز داریم و اگر کسی فکر می‌کند سرنوشت فصل مشخص شده، سخت در اشتباه است. 2 هفته پیش شانسی برای کسب سهمیه نداشتیم اما هفته گذشته همه چیز در دستان خودمان بود. حالا  دوباره شرایط دشوار شده  و  هیچ چیز قطعی نشده است. حالا باید خودمان را برای دیدار مقابل وستهام آماده کنیم و همه امتیازات بازی‌های باقی مانده  را به دست آوردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :