صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
سرمربی آرسنال به یک بازیکن خاص خودش امید زیادی دارد.
به گزارش بولتن نیوز، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در آستانه بازی بزرگ هفته جاری لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد از قدرت رقیب و سایه روشن‌های تیم خودش حرف زد.

 او گفت: در مجموع همه مربیان دوست دارند بازیکنانشان همیشه در بهترین فرم باشند و وقتی نمی‌توانند درخشش بازیکنان را ببینند، ناراحت می‌شوند. همه ما فوتبال بازی کرده ایم، می‌دانیم  فوتبالیست همیشه در اوج نیست و  باید قبول کرد همیشه  فراز و فرودهایی وجود دارد.

 او در ادامه افزود: منچستریونایتد رقیب قابل احترام ماست و امیدوارم یک بازی زیبا را شاهد باشیم. فراموش نکنید، منچستریونایتد تحت هر شرایطی منچستریونایتد است. من در این بازی به اوزیل امید زیادی دارم و اگر او راه بیفتد، ما توان پیروزی در این جدال سخت را به دست می‌آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :