صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
سرمربی بایرن از نمایش اخیر تیمش رضایت چندانی نداشت.
به گزارش بولتن نیوز، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن‌مونیخ پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل دارمشتات در هفته سی و دوم بوندس‌لیگای یک آلمان از نمایش بازیکنان خود ابراز نارضایتی کرد.

او گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم و از رقابت بعدی باید بهتر بازی کنیم. 2  بازی دیگر در پیش  داریم و امیدوارم بتوانیم سطح خودمان را ارتقا دهیم.به بازیکنانی که در هفته های اخیر کمتر بازی کرده بودند، بازی دادم. در نیمه اول ما خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم شرایط دشوارتر شد.  نمی‌دانم چرا پای خودمان را از روی پدال گاز برداشتیم. اصلا از نوع بازی بازیکنان راضی نیستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آنچلوتی ، بایرن ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :