صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
سه فیلمنامه جدید از سوی سازمان سینمایی مجوز ساخت گرفتند که فیلم حاتمی‌کیا یکی از آن‌هاست.
به گزارش بولتن نیوز، فیلمنامه‌های «مشت در وقت اضافه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده با محوریت اجتماعی (حادثه‌ای)، «به وقت شام» به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا با موضوع تحولات منطقه و «بابامو بگیر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن کاربخش با محوریت اجتماعی (کمدی) موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :