صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت رضایت‌نامه از جمع سرخپوشان جدا شد.
به گزارش بولتن نیوز، شهاب زاهدی که در نیم‌فصل شانزدهمین دوره لیگ برتر به طور قرضی از پرسپولیس به ماشین‌سازی پیوسته بود، ظهر امروز (شنبه) با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شد.

این بازیکن هنگام ترک باشگاه پرسپولیس در صحبت با خبرنگاران مدعی شد قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :