صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
اعضای تیم فوتبال سیاه‌جامگان قصد دارند پس از بقا در لیگ برتر نذر خود را ادا کنند.
به گزارش بولتن نیوز، اعضای تیم سیاه‌جامگان مشهد نذر کرده بودند که پس از قطعی شدن بقای خود در لیگ برتر، از ورزشگاه تختی مشهد تا حرم امام رضا (ع) پیاده‌روی کنند.

پس از اینکه تیم مشهدی سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس پیروز و بقایش در لیگ برتر مسجل شد، اعضای این تیم قصد دارند پس از ترک ورزشگاه ثامن به ورزشگاه تختی بروند و با پای پیاده به سمت حرم امام هشتم (ع) حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :