صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
بازیکن تیم سیاه‌جامگان مشهد گفت: امام رضا (ع) تیم ما را در لیگ برتر حفظ کرده است.
به گزارش بولتن نیوز،محمدرضا خانزاده پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس و بقای این تیم در لیگ برتر گفت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم. امام رضا (ع) ما را در لیگ برتر نگه داشت و از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیم.

وی در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند، اظهار داشت: پرسپولیس برای من بهترین تیم دنیاست و هواداران این تیم هم بهترین هواداران هستند. خوشحالی من به این دلیل چند برابر است که هم ما در لیگ برتر ماندنی شدیم و هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :