صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
سرمربی گل‌گهر سیرجان یک فصل دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
به گزارش بولتن نیوز، وینگو بگوویچ سرمربی گل‌گهر سیرجان یک فصل دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کرد. به این ترتیب بگوویچ فصل آینده نیز هدایت سیرجانی‌ها را بر عهده خواهد داشت.

گل‌گهر سیرجان در فصل گذشته لیگ دسته اول با هدایت بگوویچ تا روز آخر یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود اما در آخرین لحظات از صعود بازماند و با 60 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بگوویچ ، گل‌گهر ، سیرجان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :