کد خبر: ۴۷۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
مدافع چپ پای صبا می‌گوید که حسش می‌گوید این تیم در لیگ می‌ماند.

به گزارش بولتن نیوز، میثم مجیدی گفت: من نمی‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما راستش را بخواهید من به دلم افتاده که استقلال‌خوزستان را شکست می‌دهیم  در لیگ‌برتر می‌مانیم.


او در مورد ادامه فعالیتش در صبا هم می‌گوید: واقعیتش را بخواهید من آخر فصل قراردادم با صبا تمام می‌شود و هنوز هیچ برنامه‌ای برای ادامه حضورم در این تیم نگرفته‌ام. پیشنهاداتی دارم اما می‌خواهم با دقت بررسی کنم و در بهترین شرایط ممکن بهترین انتخاب را کنم.


مدافع چپ پای صبا در مورد مطالباتش از استقلال هم می‌گوید: هنوز مطالباتم را دریافت نکرده‌ام و احتمالا ظرف روزهای آینده به باشگاه می‌روم تا از مدیران باشگاه خواهش کنم که حالا که پول آمده مطالبات من را هم پرداخت کنند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مجیدی صبا لیگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :