کد خبر: ۴۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
هافبک تیم صبای قم اعلام کرد که قرار نیست در پایان فصل به تراکتورسازی برگردد.
به گزارش بولتن نیوز، علیرضا رمضانی که در ابتدای لیگ شانزدهم با تراکتورسای قراردادی سه ساله امضا کرده بود، در نیم‌فصل از این تیم رضایت‌نامه گرفت و به تیم صبای قم پیوست.

در حالی که گفته می‌شد پس از اتمام فصل، علیرضا رمضانی باید به تراکتورسازی برگردد، اما این بازیکن اعلام کرد که قصد برگشتن به تبریز را ندارد. رمضانی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: من با تراکتورسازی قرارداد سه ساله داشتم، اما از این باشگاه رضایت‌نامه گرفتم و جدا شدم. من دیگر قراردادی با تراکتورسازی ندارم و در پایان فصل قرار نیست به این تیم برگردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :