صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
آنها ثابت کردند تیم قدرتمندی هستند
سرمربی اینتر معتقد است ناپولی نمایش قدرتمندی را برابر شاگردانش به نمایش گذاشته، اما این دلیل بر بی‌هویتی تیمش نیست.
گروه ورزشی: تیم فوتبال اینتر با شکست خانگی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) مقابل ناپولی در هفته سی‌وچهارم سری A ایتالیا به روند ناکامی خود ادامه داد. آنها در 6 بازی اخیر خود 4 باخت دو مساوی کسب کرده‌اند تا امیدشان برای کسب سهمیه لیگ اروپا کمرنگ‌تر شود.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، استفانو پیولی پس از این بازی با اشاره به تغییرات اخیر در مالکیت باشگاه اینتر به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در آغاز دوره‌ای جدید هستیم. اکنون مدیران جدید در باشگاه اینتر هستند و اهداف جدیدی ترسیم شده است، اما برای انجام کار مهمی در اینتر نیاز به زیرساخت‌هایی هم داریم. باید انتخاب‌های درست در مسیر رو به جلو داشته باشیم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم در این دیار فاقد هویت و استراتژی بودیم. ما ایده‌هایی داشتیم، اما دقت لازم برای اجرای آنها را نداشتیم. همین باعث شده تا در بازی‌های اخیرمان به مشکل بخوریم و در این بازی هم مقابل حریف سرسختی مشکلاتی داشتیم. ناپولی تیم خیلی قدرتمندی است و این را در این دیدار به اثبات رساند و ما هم نباید پیش از پایان نیمه اول مرتکب آن اشتباهی می‌شدیم که منجر به گل شد.

سرمربی نراتزوری تصریح کرد: همیشه باشگاه از من حمایت کرده و به من ایمان داشته است. ما در حال کار روی فرایند خاصی هستیم. نتایج اخیر ما ضعیف بوده است و کیفیت لازم را نداشته‌ایم، اما ناپولی با تحت فشار دادن، ما را مجبور کرد تا خارج از منطقه‌ای که راحت بودیم، بازی کنیم.

برچسب ها: پیولی ، اینتر ، ناپولی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :