صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
سرمربی منچسترسیتی با وجود تساوی از عملکرد بازیکنانش رضایت نسبی داشت.
به گزارش بولتن نیوز، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از تساوی تیمش مقابل میدلزبورو در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس چندان هم از عملکرد شاگردان خود گله نداشت.

 او گفت:  بدون شک با این سبک بازی لایق پیروزی  بودیم. در نیمه دوم تمام تلاش خود را به کار بستیم و  حریف تنها 2 بار از  میانه زمین  به سمت دروازه ما آمد. آن‌ها در 20 دقیقه ابتدایی موقعیتهایی داشتند اما ما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. اصلا دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. تنها نتیجه خوببرای تیم من کسب پیروزی بودیم.

 او در ادامه افزود:   2 بار برد را از حریف گرفتیم و در نهایت به تساوی رضایت دادیم. به دلیل تلاش فراوان بازیکنان، نمی‌توانم ناراضی باشم پس باید بگویم راضی هستم!

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :