صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
مدافع تیم پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ذوب‌آهن ندارد.
به گزارش بولتن نیوز، اعتصاب بازیکنان تیم پرسپولیس در دو روز گذشته به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان به روز سوم کشیده شد.

شاگردان برانکو امروز (جمعه) با وجود جلسه با مدیران باشگاه، باز هم حاضر به تمرین کردن نشدند. بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه با طاهری، گرشاسپی و ترکاشوند، محل تمرین را ترک کردند.

این در شرایطی است که پرسپولیس فردا در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 فردا میزبان ذوب‌‌آهن خواهد بود.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :