صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
مهاجم فرانسوی که در یورو اخیر به میدان رفت در خصوص رفتن به تیم متمول پاریسی اظهار داشت: حاضرم بمیرم ولی به سن‌ژرمن نپیوندم.

به گزارش بولتن نیوز، آندر پیر ژینیاک که در یوروی اخیر در تیم ملی فرانسه به میدان رفت یک طرفدار با تعصب مارسی محسوب می‌شود. 

وی در آخرین مصاحبه خود با مجله «Life and Style» اظهار داشت: ترجیح می‌دهم که بمیرم تا به تیم پاری‌سن‌ژرمن بپیوندم.  از این باشگاه متنفر بوده و اگر آنها 10 بار به من پیشنهاد دهند که هر بار پول بیشتری بدهند، درخواستشان را قبول نخواهم کرد. 

این مهاجم فرانسوی که در تیم‌های تولوز و مارسی بازی کرده اکنون در لیگ مکزیک بازی می‌کند. وی در 32 بازی اخیر خود 15 گل به ثمر رسانده است.

ژینیاک در خصوص بازگشت عجیب و غریب بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: شما نمی‌دانید وقتی بارسایی‌ها گل ششم را به ثمر رساندند چه کردم. تنها داد زده و از خوشحالی می‌دویدم. به قدری عجیب که حتی همسرم کمی از من ترسید.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :