صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
مدافع تیم پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن غایب خواهد بود.

به گزارش بولتن نیوز، محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که دارد در بازی مقابل ذوب‌آهن غایب خواهد بود.

این بازی از ناحیه زانو مصدوم است و به همین دلیل در بازی با ذوب‌آهن که روز شنبه برگزار خواهد شد غایب خواهد بود.

انصاری با همین مصدومیت و با وجود مخالفت پزشکان و به دلیل نیاز تیم در بازی با الهلال به میدان رفت اما روز شنبه در ترکیب تیمش بازی نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :