صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
سرمربی آرسنال می‌داند تیمش برای زنده نگه داشتن امید حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باید حتما لسترسیتی را شکست دهد.
به گزارش بولتن نیوز، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس از مردان خود خواست با نهایت توان به دنبال پیروزی باشند.

 او گفت: لسترسیتی پس از اخراج رانیری عملکرد خوبی داشته اما ما برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مجبور به شکست دادن آن‌ها هستیم. برای این بازی به سرعت چمبرلین چشم دوخته‌ام. امیدوارم توانسته باشد بر مصدومیت خود غلبه کرذه و در این بازی حاضر شود. اگر بخواهم از بازیکنان نامدار و خطرناک رقیب نام ببرم، قطعا باید نام جیمی واردی را به زبان بیاورم. او یک جوان انرژیک و گلزن است اما تیم من قصد دارد با دفاع منطقه‌ای خطر او را به حداقل برساند. باید فیلم بازی رفت را دوباره ببینیم؛ هر چند لسترسیتی از آن زمان تا به حال کلی متفاوت شده است! فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، لسترسیتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :