صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران گفت: العین روی تک فرصت‌های خود به گل رسید و خیلی حرفه‌ای بازی را برد.
به گزارش بولتن نیوز، مهدی رجب‌زاده با ابراز تأسف از شکست سنگین تیمش در دیدار با العین اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی را هم برای گلزنی ایجاد کردیم، اما از آنها هیچ استفاده‌ای نکردیم در صورتی که حریف روی تک موقعیت خود به گل رسید. ما حتی پنالتی‌مان را هم گل نکردیم تا در این بازی خودزنی کرده باشیم.

وی یادآور شد: به نظر من العین بازی را خیلی حرفه‌ای برد. پیش از بازی گفتم نباید اجازه دهیم همه چیز به بازی آخر بکشد، اما این اتفاق افتاد. بازی امروز با العین راحت‌تر از بازی آخر با الاهلی بود که متأسفانه نتوانستیم برنده شویم. حالا تنها راه صعودمان شکست الاهلی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :