صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
باشگاه گیتی پسند درآستانه مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا و فصل جدید لیگ برتر، سرمربی خود را معرفی کرد.

به گزارش بولتن نیوز، تیم فوتسال گیتی‌پسند که بعد از قهرمانی در لیگ برتر قرار است به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کند،پس از جلسه شب گذشته هیات مدیره این باشگاه علیرضا افضل به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند.

اعضا در پایان این جلسه از زحمات رضا لک قدردانی و تشکر کردند، اما با اکثریت آرا علیرضا افضل را به عنوان سرمربی گیتی‌پسند انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: افضل ، گیتی‌پسند ، فوتسال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :