صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۱۷۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

یک عضو فراکسیون امید در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تقاضا از مقامات عالی‌رتبه نظام برای رفع حصر از محصورین پس از حوادث سال 88 شد.

به گزارش بولتن نیوز،  غلامرضا حیدری در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی به رئیس‌جمهور گفت: از آقای روحانی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی میخواهم از مقام معظم رهبری رسما تقاضای رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد و ممنوع التصویری آقای خاتمی را کند، چون این عزیزان در شرایط سنی و جسمی هستند که ممکن است خدایی ناکرده اتفاقی که برای آیت الله  هاشمی پیش آمد برای محصورین نیز رخ دهد که این در شان نظام نیست.

وی افزود: از مقام معظم رهبری نیز تقاضا دارم عنایت ویژه ای مبذول داشته باشند و به مسئولان مربوطه دستوردهند که حصر بیش از این کشدار نشود. اطمینان دارم این بزرگواران از نجیب ترین و باوفاترین به ملت و کشور هستند.

این نماینده اصلاح طلب همچنین پیشنهاد داد که مراکز تحقیقاتی کشور همچون مرکز تحقیقات استراتژیک مطالعه عمیق و همه‌جانبه‌ای داشته‌ باشند تا این حوادث به روند تبدیل نشود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
شما این غصه ها را نخور ببم کارت را بکن
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
زنده باد بر تو ای نماینده عزیز
حسین سوری
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
سلام بولتن نیوز...

خواهشا به سید ابراهیم رئیسی رای بدهیم تا مملکت جان بگیرد

و فعالیت و تولید شروع شود...

موسوی و کروبی و خاتمی رو مردم قبول ندارند چه ازاد باشن چه

تو حصر دیگه اصلا برا ملت مهم نیست... ملت اونقدر درگیر معیشت

فقر و بیکاری هستند که اسم خودشونم یادشون رفته و همه درگیر

یه لقمه نان هستند...

خواهشا بس کنید ما نه اصلاح طلب میخوایم نه اصولگرا...

ما یه ایرانی میخواییم که برای مردم ایران و کشورش جانش را هم

فدا کند...
بی بی سی و VOA و فاکس نیوز و سی ان ان همه دشمن جمهوری

اسلامی هستند و به فکر براندازی نظامی هستند که با خون هزاران

شهید به ثمر نشسته... موسوی و کروبی هم دستمایه ی همین رسانه

ها شدند متاسفانه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :