صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
قول می‌دهم الهلال را ببریم
دروازه‌بان تیم پرسپولیس دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان را فینال جام باشگاه‌های جهان دانست.
به گزارش بولتن نیوز، علیرضا بیرانوند درباره دیدار الهلال عربستان - پرسپولیس، گفت: امیدوارم بازی خوبی از آب درآید. هم الهلال و هم پرسپولیس در لیگ خودشان قهرمان شدند و این بازی فینال جام باشگاه‌های جهان به حساب می‌آید.

دروازه‌بان پرسپولیس افزود: به هواداران‌مان قول می‌دهیم این بازی را ببریم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نمایشی ارائه دهیم که دل هواداران شاد شود. نتیجه هم دست خداست.

الهلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :