صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با الهلال بسیار سخت است، اما ما برای شکست این تیم راهی میدان خواهیم شد.
به گزارش بولتن نیوز، حسین ماهینی در آستانه دیدار تیمش با الهلال گفت: اول اینکه  مجدد  قهرمانی‌مان در لیگ برتر را به همه هواداران می‌گویم. همچنین تبریک ویژه‌ای به محسن ربیع‌خواه بابت پدر شدنش می‌گویم.

وی در ادامه افزود: مقابل الهلال بازی سختی داریم، چون دو سه نفر از  بازیکنان بسیار خوب‌مان نیستند، اما با همت بچه‌ها برای سه امتیاز راهی میدان خواهیم شد تا راه‌مان را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هموار کنیم.

دیدار الهلال عربستان - پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 فردا (دوشنبه) به میزبانی باشگاه عربستانی در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ماهینی ، پرسپولیس ، الهلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :