صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
تیم ملی بدمینتون ایران به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم چین می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، ملی‌پوشان بدمینتون ایران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا یکشنبه شب تهران را به مقصد چین محل برگزاری این رقابت‌ها ترک خواهند کرد.

تیم اعزامی به این رقابتها متشکل از ثریا آقایی، سارا دلاوری و امیر جباری هستند و این تیم را سحر زمانیان به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کند. مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت ماه جاری در شهر چین وهان کشور چین برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بدمینتون ، آسیا ، دلاوری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :