صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سرمربی دورتموند به بازی تیمش با موناکو خوش‌بین است.
به گزارش بولتن نیوز، توماس توخل، سرمربی بوروسیادورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با موناکو در دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تلاش برای گلزنی از همان دقیقه اول رقابت سخن گفت.

او اظهار داشت: تصور میکنم قادر به انجام یک بازی خوب و کسب نتیجه‌ای مطلوب هستیم. یک ترکیب با کیفیت را به باشگاه و شهر موناکو آورده ام؛ تیمی که میتواندبا اختلاف 2 گل حریف را شکست دهد و صعود کند .هدفمان گلزنی است و از دقیقه اول بازی حمله خواهیم کرد.برای بازی آماده هستیم و تمرکز لازم را داریم. می دانیم کار سختی در پیش است اما اعتماد به نفس لازم را در خودمان می‌بینیم. ما تیمی هجومی هستیم و سعی میکنیم تا جای ممکن موقعیت بسازیم.به فرجام کار خوش‌بین هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: توخل ، دورتموند ، موناکو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :