صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
اولین قسمت «قاب سینما» به کارگردانی شهاب کاظمی و میلاد معتمدی فر به شبکه نمایش خانگی می آید.
به گزارش بولتن نیوز، اولین قسمت مجله تصویری «قاب سینما» با ادای احترام به علی معلم در نیمه ابتدایی اردیبهشت ماه از طریق موسسه گلرنگ‌رسانه به شبکه خانگی می‌آید.

این مجله تصویری شامل آیتم هایی است که از نقد آثار نوستالژی و گپ با هنرمندان تا یک روز خصوصی با یک هنرمند و جایگاه عکس و اقلام تبلیغاتی در سینما را در برمی‌گیرد.

قسمت اول «قاب سینما» آیتمی هم ویژه حاشیه‌های دیده نشده جشنواره سی و پنجم فیلم فجر دارد.

دست اندرکاران «قاب سینما» اولین قسمت این مجله تصویری را به علی معلم تقدیم کرده‌اند؛ به پاس سی سال خدمت مستقل این سینماگر به جامعه سینما و البته تلاش های وی در جهت ارتقای جایگاه رسانه‌های سینمایی مستقل در جامعه مطبوعات.

«قاب سینما» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا جبینی و با کارگردانی شهاب کاظمی و میلاد معتمدی‌فر به شبکه خانگی می‌آید.
منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: قاب سینما ، علی معلم ، یاد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :