صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
حجت الاسلام رئيسى در نامه اى به رئيس جمهور:
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به رئیس جمهور درخواست داشت که از نمایشهای تبلیغاتی پرهیز کند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب‌ آقای روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت؛
بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.
اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

برچسب ها: روحانی ، رئيسى ، تبلیغاتى

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :