صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۷۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
می‌توانستیم خونه‌به‌خونه را شکست دهیم
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است بازی‌ها در لیگ دسته اول سخت‌تر از لیگ برتر است.

گروه ورزشی: غلامحسین پیروانی در خصوص تساوی یک - یک تیمش مقابل خونه‌به‌خونه مازندران اظهار داشت: بازی حساس و سختی بود. به نظرم برای ما مساوی هم در خانه حریف خیلی ارزش داشت. دو تیم بازی محکمی را انجام دادند. با وجود اینکه خونه‌به‌خونه موقعیت‌های خوبی داشت، اما ما در دقیقه 90 یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم.

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در مورد اینکه چقدر شانس بقا در لیگ دسته اول را برای تیمش قائل است، تصریح کرد: زمانی که من تیم را تحویل گرفتم از 14 بازی فقط چهار امتیاز داشتیم، اما اکنون 30 امتیاز داریم. به نظرم بد کار نکردیم و دست بچه‌ها را هم باید بوسید. من مخالف این نیستم که تیم‌های دیگر هزینه کنند، اما خدا شاهد است تیم ما در مجموع حتی 400 میلیون تومان هم پول به تمام بازیکنانش نداده است. تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد، باید خرج کند. اعتقاد دارم یک میلیارد هم برای تیم ما کافی بود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در ادامه با اشاره به وضعیت بد مالی تیمش گفت:‌ دست سپاه درد نکند که هزینه سفرهای ما را داد، اما آیا بازیکن نیاز به پول برای گذراندن زندگی‌اش ندارد؟ برای یک بازیکن هفت میلیون پولی نیست که ما به آنها از ابتدای فصل تاکنون پرداخت کرده‌ایم. این پول را هم بعد از آنکه من آمدم از مسولان استان گرفتم و به عنوان پاداش پیروزی به بازیکنان دادم.

پیروانی درباره دیدار حساس هفته آینده تیمش مقابل فولاد (وحدت)  یزد خاطرنشان کرد: همانطور که ابراهیم‌زاده هم گفته است به نظرم بازی‌های لیگ دسته اول سخت‌تر از لیگ برتر است. در لیگ دسته اول هیچ تیمی اجازه پیشروی به تیم دیگر را نمی‌دهد. بازی با فولاد هم برای ما بسیار سخت خواهد بود. امیدواریم تمام تلاش‌مان را بکنیم و دستورات فنی در زمین پیاده شود تا در نهایت برتری برای تیم ما باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :