صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
اخبار سلامت؛
شکر می‌تواند آثار نامطلوبی بر روی بدن داشته باشد. قند و شکر می‌تواند پوست را پیر و سلول‌های زیرپوستی را تخریب کند. دانشمندان با انجام آزمایش‌ها و مطالعاتی بر روی هزاران نفر دریافتند شکر و قند بر روی پوست زنان به مراتب اثرات نامطلوب بیشتری دارد و می‌تواند ظاهر زنان را زشت‌تر نشان دهد.

گروه اجتماعی: مطالعات اخیر محققان نشان می‌دهد شکر و قند یکی از پر صرف‌ترین مواد غذایی در کشورهایی آسیایی به شمار می‌آید که علاوه بر چاقی باعث پیر شدن پوست نیز می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند شکر و قند از رسیدن خون به پوست جلوگیری می‌کنند و مانع تنفس پوست می‌شوند. از این رو روند پیر شدن پوست را افزایش می‌دهند.

 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مجله روزهای زندگی، شکر می‌تواند آثار نامطلوبی بر روی بدن داشته باشد. قند و شکر می‌تواند پوست را پیر و سلول‌های زیرپوستی را تخریب کند. دانشمندان با انجام آزمایش‌ها و مطالعاتی بر روی هزاران نفر دریافتند شکر و قند بر روی پوست زنان به مراتب اثرات نامطلوب بیشتری دارد و می‌تواند ظاهر زنان را زشت‌تر نشان دهد. پزشکان توصیه می‌کنند در کنار چای مصرفی‌تان به جای شکر یا قند می‌توانید از خرما و خوراکی‌های شیرین طبیعی استفاده کرده و آرام‌آرام مصرف قند را ترک کنید.

برچسب ها: شکر ، پوست ، سلول‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :