به گزارش بولتن نیوز به نقل از مجله روزهای زندگی، یک تیم تحقیقاتی قادر به تشخیص نارسایی قلبی از طریق بوی دهان بیماران شدند. آنها در مطالعاتشان دریافتند که بیماران قلبی بوی دهان منحصر به فردی دارند.
مطالعه دیگری نشان داد بوی دهان میتواند نشان دهنده چاقی باشد.
بوی دهان با طعم میوه میتواند نشانهای از یک مشکل جدی در بیماران مبتلا به دیابت باشد.
بوی آمونیاک دهان گاهی اوقات میتواند در افرادی که از نارسایی مزمن کلیه رنج میبرند، بروز یابد. این بو شبیه بوی ماهی است.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com