صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم در سه بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و چند پله در جدول صعود کنیم.

به گزارش بولتن نیوز، حسین بغلانی در مورد تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم به برد برسیم. قبل از اینکه نیمه اول تمام شود می‌توانستیم با برتری 2 بر صفر به رختکن برویم، ولی متأسفانه یک ضربه پنالتی را توسط من از دست دادیم. درنهایت سیاه‌جامگان به گل تساوی رسید و دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بابت از دست دادن این پنالتی متأسف هستم و در دوران فوتبالم این برای دومین‌بار بود که پنالتی را تبدیل به گل نکردم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این پنالتی را جبران کنم.

بغلانی راجع به شرایط تیم صنعت نفت در جدول تصریح کرد: ما وضعیت بدی نداریم. سه بازی دیگر باقی مانده است و تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیاز را بگیریم و چند پله در جدول صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :