صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا با اشاره به عمل جراحی شب گذشته‌اش گفت: حال عمومی‌ام خوب است، اما نیاز به استراحت کامل دارم.
به گزارش بولتن نیوز، محمد دانشور رکابزن سرعتی ایران و قهرمان آسیا در حین جا انداختن چرخ دنده موتور خود دچار سانحه شد.

در این حادثه انگشت دست چپ این رکابزن ملی‌پوش دچار شکستگی شد و شب گذشته نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دانشور پس از عمل جراحی گفت: خداروشکر حال عمومی‌ام خوب است، ولی نیاز به استراحت کامل دارم. طبق نظر پزشک باید 10 روز استراحت کنم، اما مسئله این است که این کار برای من سخت است و باید از چند روز دیگر تمریناتم را از سر بگیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :