صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
سرمربی آرسنال امیدوارانه درباره بازی پیش‌روی تیمش حرف زد و از احتمال بالای پیروزی سخن گفت.
به گزارش بولتن نیوز، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میدلزبورو در آخرین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر از شاگردانش خواست به روند بد اخیر تیم در بازی‌های خارج از خانه لیگ پایان دهند.

 او گفت: باید مطمئن شویم مقابل میدلزبورو نمایش خوبی خواهیم داشت و با تمام وجود بازی می‌کنیم. امتحان روحییعنی  بدون توجه به شرایط موجود بدرخشید. در 3 ماه اخیرهیچ ثباتی در تیم من  وجود نداشته؛ بخصوصدر بازی های خارج از خانه.

او در ادامه افزود: در بازیهای خانگی فاجعه بار نبودیم اما  خارج از خانه خیلی ضعیف بودیم و آنالیزکردن این موضوع بسیار دشوار است زیرا در گذشته بسیار قدرتمند بودیم. روزهای خوبی پشت سر نگذاشتهایم. نمی‌دانم بیثباتی در خارج از زمین به داخل زمین و عملکرد بازیکنان منتقل شده یا نه! هز چه هست، امیدوارم مقابل میدلزبورو به سریال نتایج ضعیف خارج از خانه پایان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، میدلزبورو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :