صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ دلیل قرار دادن مهاجم سوئدی خود روی نیمکت در رویارویی با چلسی را فاش کرد.
به گزارش بولتن نیوز، در آستانه دیدار حساس‌  امروز (یکشنبه) دو تیم منچستریونایتد و چلسی از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس، ترکیب 11 نفره مورد نظر ژوزه مورینیو برای این بازی منتشر شد که نبود زلاتان ابراهیموویچ و هنریک مخیتاریان تعجب همه را برانگیخت.

ژوزه مورینیو در آستانه این بازی در توضیح چرایی نشاندن مهاجم سوئدی‌اش روی نیمکت در این بازی حساس گفت: ایبرا خیلی خسته بود. من سعی خواهم کرد از او محافظت کنم، اما باید ببینیم که نتیجه این بازی چه خواهد شد. زلاتان روی نیمکت و آماده کمک به تیمش است.

این بازی ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :