صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
پس از پايان ديدار تيم هاى استقلال و صبا 4 بازيكن اين تيم ها تست دوپينگي دادند
به گزارش بولتن نیوز، میعاد یزدانی و علی قربانی 2 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پایان بازی با صبا برای انجام تست دوپینگ در اتاق کنترل دوپینگ حاضر شدند.

همچنین میلاد ابطحی و احمد حسن زاده هم از صبا تست دوپینگ دادند.

استقلال موفق شد دو بر یک مقابل صبای قم به پیروزی برسد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: استقلال ، صبا ، دوپينگي

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :