صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه‌های لیگ دسته اول و لیگ دسته سوم صادر کرد.
به گزارش بولتن نیوز، دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد  و فجرسپاسی از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی حجت‌اله وفاداری، تدارکات تیم فجرسپاسی شیراز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به کمک داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 4 ماده 66 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

در دیدار تیم‌های امید حسن آباد و استقلال جوان گلستان، از سوی شهریار فخیمی، بازیکن تیم امید حسین آباد تخلفاتی مبنی بر رفتار ناشایست پس از پایان بازی به داور انجام داد. وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محروم است.

همچنین تیم استقلال جوان گلستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق قطعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :