صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
روسای فدراسیون‌های ووشوی ایران و بلاروس در راستای توسعه همکاری‌های بیشتر، تفاهمنامه‌ای به امضا رساندند.
به گزارش بولتن نیوز، امروز و در آغاز ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس، تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون‌های ووشوی ایران و بلاروس به امضا رسید.

این تفاهمنامه به امضای مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران و «تیائو سیارهی» رئیس فدراسیون بلاروس رسید. مقرر شد فدراسیون بلاروس از تجربیات ایران به عنوان یکی از قدرت‌های ووشوی جهان در راستای برگزاری دوره های آموزشی، اردوهای مشترک و حضور در مسابقات بین المللی استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: فدراسیون‌ ، بلاروس ، ووشو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :