صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال تراکتورسازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر را با شکست پدیده خراسان و صعود به رده دوم جدول پشت سر گذاشت.
گروه ورزشی: در اولین دیدار از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا نوار 4 پیروزی پی در پی پدیده تمام شود.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، برای تراکتورسازی در این بازی هادی محمدی در دقیقه 9 موفق به گلزنی شد. میلاد کمندانی و ابولحسن جعفری ( از پدیده) محمد نوری و محمد ایرانپوریان (از تراکتورسازی)  در این مسابقه از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

تراکتور با این برد 50 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال 48 امتیازی در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ قرار گرفت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :