صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
برای هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تفاوتی نمی کند که تیمش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با چه تیمی روبه‌رو شود.

به گزارش بولتن نیوز،مهران درخشان‌مهر در مورد شرایط ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برد خوبی را به‌دست آوردیم و در بازی بعدی مقابل العین هم میزبان هستیم. زیاد فرقی ندارد که به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در نهایت در مرحله حذفی حضور داشته باشیم. در این مرحله هم تفاوتی ندارد که با کدام تیم روبه‌رو می‌شویم و مهم این است که به مراحل بالاتر برویم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر تصریح کرد: ما دنبال حفظ جایگاه چهارمی هستیم، ولی چند تیم دیگر هم می‌خواهند به ذوب‌آهن برسند. کار ما سخت است، ولی امیدوارم در چهار بازی پایانی بهترین نتایج را بگیریم.

درخشان‌مهر در واکنش به اینکه چند روز پیش از سوی AFC به‌عنوان یکی از استعدادهای فوتبال آسیا معرفی شد، اظهار داشت: خوشحالم که این اتفاق برای من رخ داد. البته خودم کار خاصی انجام ندادم و باید از کادر فنی تشکر کنم که به من اعتماد کرد. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که به من کمک کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :