صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
گزارش تمرین پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس که در ترکیب اصلی این تیم در بازی با الریان حضور نداشتند در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کردند.
گروه ورزشی: برانکو ایوانکوویچ پس از بازی با الریان روز سه‌شنبه را به همه بازیکنان استراحت داد و امروز (چهارشنبه) فقط نفرات ترکیب اصلی استراحت داشتند و دیگر بازیکنان با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خود را برگزار کردند.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، در این تمرین، بازیکنان ابتدا به گرم کردن پرداختند و پس از آن فوتبال در زمین کوچک و بدون دروازه‌بان در دستور کار بود. تمرینات ضربات ایستگاهی برابر دیوار دفاعی آدمک‌ها بخش بعدی تمرین بود.

پس از آن مارکو با چیدن موانع، تمرینات اینتربال را برنامه‌ریزی کرد و پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان نیز فوتبال درون تیمی بود.

ابوالفضل درویش‌وند، دروازه‌بان پرسپولیس هم حدود 30 دقیقه پایانی تمرین امروز بود که در جریان تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :