صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
مدافع سابق باشگاه پرسپولیس برای تصفیه حساب کامل به این باشگاه رفت.
به گزارش بولتن نیوز، رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس که با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شده بود امروز چهارشنبه به باشگاه پرسپولیس رفت. 

این بازیکن که حضورش در لیگ بلژیک قطعی شده است برای تصفیه حساب با مسوولان پرسپولیس به این باشگاه رفت.

رضاییان هفته گذشته مبلغ 150 میلیون تومان مدنظر باشگاه را به خزانه این تیم واریز کرد و امروز برای پایان تصفیه حساب و دریافت رضایت‌نامه به این باشگاه رفت.

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :