صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
تیم فوتبال پدیده خراسان در حالی مقابل تراکتورسازی قرار خواهد گرفت که چند بازیکن مصدوم این تیم شاید به بازی روز جمعه نرسند.
به گزارش بولتن نیوز، پدیده خراسان روز جمعه در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تبریز قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، در حال حاضر حسین مهربان به دلیل شکافتگی ابرو و خوردن بیست بخیه در پیشانی‌اش شانس کمی برای بازی دارد. عبدالله حسینی هم که مصدومیتش رو به بهبود است شرایط بازی را ندارد و فرامرزی هم شانس کمی برای بازی خواهد داشت.

دریسا دیار اسویوبا هم که مصدوم بود به تازگی نرم دوی را آغاز کرده است و احتمال غیبتش در بازی با تراکتورسازی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: پدیده ، تراکتورسازی ، غیبت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :