صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
بازیکن پیشین استقلال اعتقاد دارد که استقلال افت نکرده و سطح توقعات از این تیم بالا رفته است.

به گزارش بولتن نیوز، پیروز قربانی  درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل  لوکوموتیو ازبکستان، اظهار داشت: تساوی برای استقلال نتیجه خوبی بود. شاید آنها مانند دیدارهای گذشته خوب نبودند، اما اینکه روحیه خودشان را تا دقیقه آخر حفظ می‌کنند تا گل خورده جبران شود، فاکتور مهمی است.

وی افزود: استقلال با توجه به جایگاهش در جدول، شرایط خوبی برای صعود دارد. این تیم یک بازی برابر الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی دارد و می‌تواند با برتری در این دیدار صعودش را قطعی کند. استقلال در صورتی که به مراحل بالا برسد، نیاز دارد خودش را در یکی دو پست تقویت کند، به خصوص خط حمله خود را که نیاز به بازیکن دارد. در کار دفاع تیمی هم باید کار کرده و خودشان را تقویت کنند.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال به نسبت دیدارهای گذشته خود افت کرده، گفت: این سؤال را باید از مربیان بپرسید، اما شاید سطح توقعات از استقلال بالا رفته است. استقلال افت نکرده، بلکه سطح توقعات ما را بالا برده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :