صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
ستاره برزیلی بارسلونا ال‌کلاسیکو را از دست داد.
 به گزارش بولتن نیوز، نیمار به خاطر حرکت غیر ورزشی دست زدن برای داور پس از دریافت کارت قرمز در بازی برابر مالاگا 2 جلسه‌ از همراهی تیمش محروم شد. نیمار با این محرومیت نمی‌تواند در بازی برابر رئال مادرید به میدان برود.

بارسلونا در بازی برابر مالاگا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده بود. ال‌کلاسیکو سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :