صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: کف فروش فیلم‌ها مورد بررسی قرار گرفت و نمایش فیلم‌های نوروزی ادامه خواهد داشت.
به گزارش بولتن نیوز، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه شورای صنفی نمایش گفت: کف فروش فیلم‌ها در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به کف فروش بالای فیلم های نوروزی فیلم ها به اکران خود همچنان ادامه می‌دهند. 

وی درباره فیلم «خوب بد جلف» توضیح داد: این فیلم از سال گذشته در سینماها اکران شده و شامل قانون 10 هفته ای خواهد بود. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره همزمانی روز نیم بهای بلیت سینما و تولد حضرت امیرالمومنین گفت: طبق آئین نامه در ایام تعطیلات بلیت سینماها نیم بهاء نخواهد بود. 

وی درباره قرارداد فیلم‌های اکران دوم نوروزی گفت: هیچ قراردادی به شورای صنفی نمایش ارائه نشد. 
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: فیلم ، اکران دوم ، قرارداد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :