صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کرار جاسم گفت که از اتفاقات رخ داده خسته شده است و می‌خواهد از ایران برود.

به گزارش بولتن نیوز، ایوب ذوالفقاری  درباره خداحافظی کرار جاسم با تیم تراکتورسازی، گفت: کرار در تمرین دیروز (یکشنبه) نزد ما آمد و گفت که نمی‌خواهد تمرین کند. زمانی که ما علت این تصمیم را جویا شدیم، گفت که از اتفاقات رخ داده خسته شده است. البته شاید او خودش می‌دانست که کمیته انضباطی او را محروم کرده است و نمی‌تواند در یکی دو بازی آینده به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: من گزارش اتفاقات و صحبت‌های دیروز کرار را به باشگاه ارائه کردم و آنها حالا خودشان در مورد او تصمیم‌گیری خواهند کرد. او می‌خواهد ایران را ترک کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :