صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم باید برای خوشحال کردن هوادارانش در جام حذفی قهرمان شود.

به گزارش بولتن نیوز، سعید آقایی در خصوص باخت 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل صبا گفت: این شکست تلخی برای ما بود و نمی‌توان بهانه‌ای آورد. من دنبال توجیه باخت نیستم، اما داور در نیمه دوم قضاوتی انجام داد که تیم ما را عصبی کرد. این موضوع در روند بازی تأثیرگذار بود، ولی به هر حال این بازی تمام شده و باید به فکر مسابقات بعدی باشیم.

مدافع تراکتورسازی درباره افت تاکتیکی این تیم و از دست دادن قهرمانی تأکید کرد: قبول دارم تراکتورسازی از روزهای اوج فاصله گرفته است، ولی ما در نقل و انتقالات زمستانی ضرر کردیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم. در طول بازی‌ها با مشکلاتی مواجه شدیم که دست خودمان نبود و دست قلعه‌نویی هم خالی بود. با این حال فصل برای ما تمام نشده است و در این شرایط نباید بی‌خیال و بی‌انگیزه باشیم.

آقایی عنوان کرد: چهار بازی دیگر در لیگ برتر درپیش داریم و می‌توانیم با کسب امتیازهای لازم سهمیه آسیا را بگیریم. از طرفی فینال جام حذفی را هم درپیش داریم و باید با قهرمانی در این جام هواداران را خوشحال کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برای فصل بعد با پرسپولیس به توافق رسیده است گفت: هیچ صحبتی در مورد فصل آینده ندارم و الان فقط تمرکزم روی تراکتورسازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :