صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که تیمش بازی سختی مقابل لخویا درپیش خواهد داشت.

به گزارش بولتن نیوز، وحید شیخ‌ویسی در خصوص شرایط فعلی استقلال خوزستان  گفت: در حالی به قطر آمده‌ایم که در لیگ برتر باخت بدی مقابل سیاه‌جامگان داشتیم. مثل همیشه بازی نکردیم و در خط دفاع و حمله مشکلاتی داشتیم که اثرگذار بود. با این حال آن شکست را فراموش کردیم و دنبال نتیجه گرفتن مقابل لخویا هستیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم کار سختی درپیش داریم. لخویا در لیگ قطر قهرمان شده‌ و در خانه خودشان دنبال برد است، ولی ما هم تیم دست‌وپابسته‌ای نیستیم. می‌خواهیم از قطر با امتیاز بیاییم تا شانس صعودمان به مرحله بعدی بیشتر شود. همه می‌دانند در فصل جاری چه مشکلاتی داشتیم و اگر با این شرایط به مرحله بعدی صعود کنیم واقعا کار بزرگی انجام دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :