صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
سرمربی رئال مادرید از تساوی تیمش در دربی مادرید ناراضی بود.
به گزارش بولتن نیوز، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از تساوی یک بر یک حانگی تیمش مقابل اتلتیکومادریددر هفته سی و یکم لالیگای اسپانیا بابت نتیجه افسوس خورد.

 او گفت: باید از شخص دیگری درباره آینده‌اش بپرسید نه از من. خودم را وفق تمرین سخت کردهام و به این پیراهن و  باشگاه تعهد دارم.بازی خوبی انجام دادیم. فقط 5 دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم. عالی بازی کردیم و باید گل دوم را هم می زدیم. اگر این کار زا انجام می‌دادیم، قطعا آرامش روانی بیشتری کسب می‌کردیم.  فرصت انجام این کار را داشتیم. فکر میکنم لیاقت چیزی بیشتر از یک امتیاز را داشتیم. فوتبال همین است. تا لحظه آخر برای قهرمانی می جنگیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :